14 Haziran 2014 Cumartesi

Tek Bir Yudum ve Yıldızlar

bazen sözler anlamsızlaşır,
bu soğuk çöl gecelerinde.
soğuk biraz acımasız olur sanırım.
hatta çöl kelimesi bile.
serin bozkır gecelerinde.
tek bir yudum ve yıldızlar.
tarladaki ağaç hışırtıları
ve dostlar...
tek bir yudum ve yıldızlar.
her bir birey suskun ve umutlu.
zaman zaman mırıldayan bir dil.
mırıldanma çok basit bir kelime.
ağıt dolu bir şarkı ve gözyaşı.
tek bir yudum ve yıldızlar.
üç beş yıldız parıldar ve biz bakarız.
çok az üç beş...
tüm galaksi önümüzde.
ileride bir uçak geçer.
yanıp söner ışıkları...
kimse görmez benden başka.
tek bir yudum ve yıldızlar.
hatta o uçaktaki yolcular...
ülkenin uzak ve büyük şehrinden gelenler.
ve özlediklerim...
hiç biri yok o uçakta.
tek bir yudum ve yıldızlar.
sus be çocuk...
sadece seyret yıldızları ne olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder